בעל עסק? החלטת לבנות אתר חדש? לפני שתבחר בכתובת האינטרנט שתייצג אותך לשנים רבות קדימה, 

עליך לבדוק היטב כל היסטוריה של דומיין טרם רכישתו.

היסטוריה של דומיין והשפעתה על קידום האתר בגוגל

בדיקת היסטוריה של דומיין חדש בגוגל


אם בחרתם כבר שם עבור העסק שלכם ועיצבתם כבר לוגו, כל שנותר לעשות הוא לבנות אתר עם שם זהה או דומה לשם העסק ולצאת לדרך. כך פועלים 98% מבעלי העסקים בישראל. מה שחשוב לדעת הוא שרכישת דומיין איננה דבר קבוע ועובדת לפי מודל של השכרה שנתית. משמעות הדבר היא שייתכן כי הדומיין שבחרתם כבר נתפס בעבר על ידי בעלים שניהלו אתר בתחום זהה לשלכם או אפילו בתחום אחר לחלוטין.

בחירת שם הדומיין צריכה להתבצע רק לאחר שווידאתם כי אין אזכורים שליליים על האתר בגוגל וכי לא נוצרו תוצאות עם שם האתר אשר יכולות לפגוע בשם הטוב והמוניטין שלכם. כמו כן, במידה והחלטתם לבחור בדומיין זה בכל מחיר גם במידה ומצאתם אזכורים שליליים, יהיה עליכם לבצע ניהול מוניטין עבור העסק שלכם בכדי להסיר את התוצאות השליליות ולקדם תוצאות אורגניות עם שמכם ושם העסק שלכם בראש תוצאות החיפוש.

איך מבצעים בדיקת דומיין ראשונית בחינם?


הטכניקה הפשוטה ביותר שתוכלו לעשות בכדי לבדוק אזכורים שליליים על הדומיין שבחרתם הוא לכל הפחות להזין את שם הדומיין בגוגל עם מרכאות, בפורמט הבא: "yourdomain.co.il". כך תקבלו תוצאות שנסרקו בעבר על ידי הרובוטים של גוגל.

אלו תוצאות עליכם לחפש?


בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר המסתמכות על מחקר הראשוני בלבד, אלו הם התוצאות שעליכם לחפש:

- תוצאות של עמודי האתר עצמו המופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל

- אזכורים של שם הדומיין בגוגל ברחבי הרשת

- תוצאות ואזכורים של שם העסק והבעלים המופיעות בגוגל

לאחר שעשיתם את הבדיקה הראשונית, תוכלו לבדוק שהמוניטין של הדומיין מבחינה עסקית תקין. אך מה לגבי תוצאות ישנות העשויות לפגוע בקידום האתר שלכם?

בדיקת דומיין מתקדמת עבור קישורים שבורים


עד כה, ביצענו מחקר ראשוני אודות הדומיין בגוגל אשר נתן לנו אינדיקציה ראשונית שאכן מדובר בכתובת אתר לגיטימית שאיננה בעלת עבר בעייתי העשוי לפגוע בשם הטוב של העסק שלכם. יחד עם זאת, לא דיי בכך. בכדי לוודא שההתחלה שלכם אכן תהיה ברגל ימין, תתבקשו לבצע מחקר מעמיק עבור קישורים שבורים מרחבי הרשת שיהיה עליכם להתמודד עימם כבר בשלב הראשון שיעלה האתר לאוויר.

מה אקבל ממחקר מקצועי בבחירת הדומיין?


מחקר מקצועי ומעמיק בבחירת דומיין יאפשר לכם לתעדף כתובת אינטרנט זו על פני אחרת, בהתאם לממצאים שנמצאו עבורן. המשמעות היא כי בחירת דומיין טוב עם אזכורים חיוביים בתוצאות החיפוש וקישורים המגיעים כתוצאה מפידבקים טובים, יאפשרו לכם להתחיל את העסק שלכם ברגל ימין ולצבור בוסט של מוניטין חיובי שעבורו כל שנדרשתם לעשות הוא לבצע מחקר עבור ההיסטוריה של הדומיין וביצוע תשלום עבור הרישום בסכום סמלי בלבד.

מושיק קלינמן
מושיק קלינמן מקדם אתרים בכיר

מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה. מושיק אחראי על קידום האתרים בגוגל וכותב תוכן שיווקי עבור הלקוחות. כמו כן, מנהל את הקידום האורגני של הלקוחות והפרסום בגוגל.

כתוב לנו כאן

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד"ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו"ד (רו"ח) אהרון צ'יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק