תמיד שאלתם את עצמכם כיצד למתג ולשווק את עצמכם? תהיתם כיצד לשווק את העסק שלכם באופן יעיל ומוכר אל מול הלקוחות הפוטנציאלים ולא ידעת את מי לשאול? לפניכם מדריך מקוצר והסבר מה מיוחד כל כך בשיווק בפייסבוק ואיך לעשות את נכון...
יצירת קשרים עם לקוחות במהירות
היום הכול פשוט ומהיר, דרך הפייסבוק, ניתן להשאיר ולקבל הודעות, לשאול שאלות לתת תשובות ולהגיב כך שאין זה משנה באיזה מקום אתה בעולם, אתה תמיד נמצא בהישג יד יתרון מעולה הן לשיווק אופטימאלי בפייסבוק בפרט והן לשיווק יעיל לעסק שלך בכלל.
שיווק בפייסבוק הוא כלי מצוין להנעת הלקוח ליצירת קשר, איך עושים את זה? באמצעות הכנסת טאב צור קשר לדף הפייסבוק העסקי. שיווק בפייסבוק, אינו מתייחס רק לעניין של כתיבת סלוגנים וסטאטוסים מקוריים, אלא גם יצירת דף נוח וידידותי למשתמש. פעולה זו ניתנת לביצוע על ידי הכנסת טאבים, כמו הטאב הנ"ל.
הנעת הגולשים לאתר שלנו
כידוע (ולמי שזה לא ידוע ידע עכשיו) גוגל סופר כניסות לאתר במידה ומותקן בו תוסף גוגל אנליטיקס.
באמצעות הכנסת לינק קצר וקולע מאתר האינטרנט שלכם לפייסבוק ע"י יצירת פוסט ופעולת copy paste פשוטה כל גולש שלוחץ על הלינק יכנס אוטומטית אל תוך הדף באתר שאליו מוביל הקישור. כל גולש כזה, יכנס אוטומטית לספירה של גוגל ויקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום בגוגל מתאפשר ומתבצע באופן יעיל במיוחד באמצעות שימוש בפעולות פשוטות אלה.
אתר אינטרנט פייסבוקי (מיניסייט בפייסבוק)
תתפלאו- יש דבר כזה! באמצעות הקמה של מיני אתר בפייסבוק, הלקוחות הפוטנציאליים והרלוונטיים, יכולים להתרשם מהעסק שלכם ואפילו מאתר האינטרנט הרשמי, עוד לפני שנכנסו לאתר האב! (האתר הראשי שלכם). כל זאת, באמצעות גישה מהירה ופשוטה מהדף האתר העסקי שלכם בפייסבוק. בניית אתרי אינטרנט בפייסבוק היא אחת הדרכים היעילות והממתגות ביותר לשיווק בפייסבוק וכן קידום בגוגל.
במיני אתר, יוכלו הגולשים להתרשם באופן כללי מהאתר, מהעיסוק וגם לעשות לכם LIKE
טיפים ללקוחות ויצירת עניין בדף
מי אוהב מתנות? השאלה הנכונה היא מי לא?
אנשים באופן טבעי אוהבים מתנות ודברים בחינם. ע"י מתן עצות בדף הפייסבוק העסקי, בתחום ההתמחות שלכם, תוכלו ליצור עניין ורושם של בעלי עסק המומחים בתחומם. וזאת, ע"י מתן טיפים ועצות מתחום עיסוקכם. פעולה כזו, תגרור עניין ותעודד את הגולש שנכנס לקרוא, לשאול שאלות ולפתח שיחה בדף. כאשר רואים תנועה ערה בדף האוהדים העסקי שלכם, נוצר עניין נוסף וסקרנות אצל יתר הגולשים המתעניינים בתחום.
זכרו- מרגע שאתם יודעים באיזו שפה לדבר עם הלקוחות שלכם – אתם יוצרים עימם קשר אישי, מה שמאפשר לכם לחדור לתודעה שלהם בהמשך.
מעורבות מצד הלקוחות
כדי לגרום לעניין אצל הלקוחות יש למשוך אותם באמצעות גירויים שונים, בכדי להביא לקוחות פוטנציאלים, אך לא פחות חשוב, רלוונטיים לדף הפייסבוק שלכם ומשם לאתר האינטרנט שלכם חשוב לבחון מהו טווח הגילאים והאחוזים המגדריים, בקרב הלקוחות הצופים בדף הפייסבוק העסקי שלכם.
לאחר שבחנו את סוג המבקרים בדף הפייסבוק, וראינו מיהו קהל היעד שלנו, נוכל לגרות אותו באמצעות יצירה של אפליקציות המותאמות לו. פיתוח אפליקציות, בעלות מראה מסקרן וכתיבה או סלוגן שיווקי מקורי ומעניין, ימשכו את הגולש להמשיך ולטייל בדף הפייסבוק, להגיב, ליצור דיונים, ולאחר שיעניינו את הגולש, יניעו אותו לאתר ולמטרה הסופית- רכישה או הזמנת השירות.
זכרו – פייסבוק הוא כלי חזק לצורך שיווק באינטרנט אם יודעים להשתמש בו בצורה חכמה
מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם נינג'ות :) בזמני הפנוי תמצאו אותי מטייל, מתאמן ושותה קפה בים.
כתוב לנו כאן
Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים