שיווק באמצעות תוכן הוא למעשה אחד מהאסטרטגיות העוצמתיות אותן תוכלו ליישם באתר העסקי שלכם. בין אם עשיתם כבר בעבר קידום אתרים בגוגל ובין אם לא, אתם פשוט חייבים את זה לעצמכם.

 

שיווק באמצעות תוכן
שיווק באמצעות תוכן ויראלי

 

נפלאות הקידום האורגני כחלק מהאסטרטגיה של שיווק באמצעות תוכן

אז מה זה בעצם שיווק באמצעות תוכן? בכדי להבין איך זה עובד, עליכם להיכנס לרגע אחד לראש של הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מה הוא רוצה? מה מעניין אותו? אם האתר שלכם מלא בתוכן ירוד, כך גם יראו התוצאות שלכם. לפני שתוכלו להגיע לשפע של לקוחות המעוניינים לרכוש מכם, עליכם תחילה לספק ידע וערך גבוה עבורם.

 

אז איך מתחילים לקדם את העסק שלכם באמצעות תוכן?

וודאו כי התוכן שלכם מבוסס על ידע אמין ממקורות מוסמכים. הגדירו את הקהל שלכם, אופן המעורבות שלו בתוכן שכתבתם ואופן מדידת ההמרות עבור העסק שלכם. עקבו אחר הכניסות והלידים הנכנסים על מנת לקבל תובנות אשר יעזרו לכם ליצור תוכן בעל ערך ומשמעות עבור המשתמש.

 

בנו לעצמכם מיתוג באמצעות קידום אורגני בגוגל, כמו גם ברשתות החברתיות. במידה והתוכן שכתבתם יהיה רלוונטי עבור המשתמש, הוא ירצה לקבל מכם עוד ויחפש אתכם בגוגל באופן יזום, פעולה אשר תגרום לאתר שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש.

חפשו אחר טרנדים ומותגים אשר מעניינים את הלקוח הפוטנציאלי שלכם, וחפשו דרך לעלות על הגל ולנצל את המומנטום לטובתכם.

האם רואים אתכם בכל מקום?

מאז העדכון שעשו בגוגל אודות נראות האתר במכשירים הניידים, יותר ויותר אתרים ביצעו שדרוג לנראות האתר שלכם, כך שיתאים לצפייה גם במכשירים הניידים והטאבלטים. עסקים באינטרנט אשר אינם עשו זאת, הפסידו 68% מתנועת המשתמשים הפוטנציאלית אשר הייתה יכולה להגיע לאתר שלהם. לכן, במידה וטרם ביצעתם התאמה למכשירים הניידים והטאבלטים, זה הזמן לעשות זאת.

 

קידום מהיר ועצבני במכשיר הנייד

ביצעתם כבר התאמה למובייל? נשמע מצוין! כעת עליכם לדאוג לכך שחוויית המשתמש באתר תהיה מהירה ונוחה. בהתאם למחקר שביצעו גוגל בנוגע למהירות האתר במובייל, 53% מהמשתמשים אשר גולשים במכשיר הנייד, עוזבים את האתר במידה וזמן הטעינה שלו 3 שניות ויותר. על מנת לשפר את זמן הטעינה של האתר, עליכם לעשות אופטימיזציה לתמונות, טיפול בהפניות עמודים וקישורים, ובדיקת הקוד באתר.

 

בצעו התאמת תכנים עבור המכשיר הנייד

כאשר המשתמשים גולשים בדפדפן של המכשיר הנייד, הם בדרך כלל נמצאים בשלב איסוף מידע ומחקר אודות המוצר שאתם משווקים או הבעיה שברצונם לפתור. עליכם לוודא כי התוכן המתאים ביותר לשלב זה, יהיה זה שהם יראו באופן בולט באתר. פעולה זו תסייע רבות לסיכוי שלהם להפוך מלקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים, כאשר הסבירות לכך תהיה גבוהה יותר להתבצע במחשב השולחני או בבית העסק עצמו.

 

נשמע לי טוב לכתוב במיוחד עבורכם

נכון להיום, 20-25% מסך כל החיפושים במכשירים הניידים הם חיפושים קוליים. אחד ממקורות התנועה לאתר שלכם עשוי להיות מפוספס אילולא תיצרו תוכן שהותאם במיוחד לסוג החיפושים הללו. כאשר המשתמש מחפש אותך באמצעות זיהוי קולי, הוא בדרך כלל יעשה שימוש בשאלה (מי, מה, איפה, מתי, למה, איך). למרבה המזל, אנשי שיווק יכולים לעשות במידע זה תוכן שלא יסולא בפז.

 

כך, קל יותר להבין את כוונת המשתמש ונכונותו לבצע רכישה באתר. לכן, עליכם לוודא כי יש לכם תוכן הכולל את השאלה והתשובה לבעיה שלו. כמו כן, תוכלו להציע לו מענה טוב יותר לשאלה שלו באמצעות שיווק של המוצר או השירות שלכם (או של שותפים שלכם).

 

המומחים טוענים כי עד שנת 2020, 50% מסך כל החיפושים המתבצעים במכשיר הנייד יהיו חיפושים קוליים. לכן, עליכם להבין לאן הולכת מגמה זו ופשוט להכין תוכן שהותאם לכך מראש.

 

חשבו על תוכן ויראלי וייחודי לכם

יהיה אשר יהיה תחום העיסוק שלכם, ישנם בעלי עסקים אשר ממחזרים את אותו התוכן שוב ושוב ובאופן טכני לחלוטין. חשבו על התחושה שלכם בתור לקוח פוטנציאלי, האם הייתם מרגישים בנח לקרוא תוכן מבלי לשמוע את הקול של האדם העומד מאחוריו? אם ברצונכם לייצר יותר לידים, עליכם לבנות את המיתוג שלכם באמצעות מתן כנפיים לקול האישי שלכם.

 

לאחר שתתחילו ליצור את החיבור האישי ביניכם לבין הלקוח, תוכלו לבנות את האמון שבסופו של דבר יוביל למכירה. חשבו מה אתם יכולים לתת ללקוח שלכם שהמתחרים שלכם לא עושים? האם יש דבר מה שקל לכם לייצר והוא בעל ערך גבוה עבור הלקוח הפוטנציאלי שלכם? נסו למצוא פתרון לבעיה נפוצה של הלקוח שלכם ולהציע אותו בתוך סדרת טיפים ותוכן חינם.

 

לתת מהנשמה ומהלב

עד כמה באמת חשוב לכם להיות אוטוריטה ומוביל דעה בתחומכם? אם אתם רוצים שיכירו אתכם, עליכם לעשות משהו בנדון. פרסום אגרסיבי ללא מתן ערך, עשוי להביא תוצאות ורווח אך לא מיתוג. אם אתם רוצים שבאמת יכירו אתכם, עליכם לחשוב על מספר דרכים באמצעותן תוכלו להתבלט מעל המתחרים שלכם. אל תפחדו לתת מהידע שלכם, ההיפך הוא הנכון. – ככל שתיתנו יותר, תקבלו יותר לפי עיקרון השפע וחוק ההדדיות במכירות ויחסי הגומלין במכירות.

 

מילים, מילים אך מה באמת רואים?

חוויית המשתמש באתר היא אחד הדברים החשובים ביותר עבורכם. ככל שתעבירו יותר תוכן ומסרים שיווקיים למשתמש, כך תקבלו בחזרה יותר. נסו להיכנס אל עמודי התוכן באתר ובדקו את עצמכם.

 

האם אתם הייתם קוראים את המאמר הזה? האם הוא נותן לכם ערך? יתרה מכך, נראות התוכן חשובה לא פחות מהתוכן עצמו. בחרו גופן שקל לקרוא, השתמשו בגודל טקסט גדול, בולט וברור.

מבנה המאמר חשוב ובעל משמעות עבור הקוראים. זכרו כי הפנים של האתר הוא הפנים שלכם. חשבו על האתר כעל חנות פיזית.

 

– האם יש שפע של מקומות חניה במקום? (האם בחינם או בתשלום?)

– האם השלט של שם העסק שלכם גדול וברור?

– כיצד אתם מסדרים את המוצרים שלכם בחנות כך שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא בקלות את מה שחיפשו?

 

כל זאת ועוד, הם רק חלק מחוויית המשתמש באתר. ככל שתשקיעו יותר מחשבה בתכנון מקדים של מבנה האתר ומיקוד המסר המרכזי שלכם, כך גם אתם וגם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם תצאו מרוצים.

 

היית ממליץ על השירות שלך?

יש אומרים כי אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך כדי שתוכל גם אתה לראות את האתר שלך בעיני הלקוח, נסה לשאול את עצמך, האם אתה היית ממליץ על האתר שלך בתור מקור לנתינת ערך גבוה למשתמש עבור האדם הכי קרוב אליך? (אמא, אבא, אחים ואחיות ומשפחה קרובה).

 

אני בטוח שאתה מומחה בתחום שלך, אך במידה וכל הידע שלך שמור רק אצלך בראש ולא נכתב באתר, אף אחד אחר חוץ ממך לא יודע זאת. לכן, שאל את עצמך כמה באמת יוכל הלקוח הפוטנציאלי שלך ללמוד ממך, ובהתאם לכך בצע שינויים ושפר את מבנה האתר והתוכן שבו.

 

לסיכום:

שיווק באמצעות תוכן באינטרנט כולל הבנה אמיתית של צורך הלקוחות שלכם.

אם תדעו כיצד להגיע אליהם בזמן הנכון ובדרך הנכונה, הרי לכם מעגל לקוחות חוזר שישמח להמליץ עליכם לעוד ועוד אנשים.

מושיק קלינמן
מושיק קלינמן מקדם אתרים בכיר

מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה. מושיק אחראי על קידום האתרים בגוגל וכותב תוכן שיווקי עבור הלקוחות. כמו כן, מנהל את הקידום האורגני של הלקוחות והפרסום בגוגל.

כתוב לנו כאן

עדות של עומר אלמוג על יויומדיה
עומר אלמוג,

CruiseControl הפלגות וקרוזים בעולם

"שי תודה על העזרה והתמיכה הדף נחיתה יצא מעולה! אני אומנם גר בארצות הברית אבל אני סומך עליך ואני ממליץ בחום, תודה על העזרה והתמיכה, תודה על הסבלנות וההקשבה!"
עדות של אלי מילר שירותי סיעוד
אלי מילר,

Nursing4U שירותי סיעוד ורווחה פרטיים

"בשנה הראשונה של החברה היו לי קשיים בקידום האתר שלי, פניתי לכל מיני מקדמי אתרים שאחרי חודשיים הבנתי שהמקצוענות שלהם מאד נמוכה. לאחר חיפושים ממושכים מצאתי תודה לאל את שי, כיום לאחר שנה של קידום אנחנו בעמוד הראשון של גוגל תודות לעבודה עם יויומדיה"
ד"ר אילנה דריאל
ד"ר אילנה דריאל,

דיאטנית קלינית, מומחית לרגישות למזון

פניתי לשי כדי לשפץ את האתר ולדייק אותו. קיבלתי אתר מדויק ע"פ תכנית הגרפיקאית נעניתי במהירות וביעילות על כל בקשה. המחיר היה הוגן והכי חשוב, היום אני מרגישה גאה באתר שלי. תודה שי.
אודות
עו"ד (רו"ח) אהרון צ'יסמדיה,

משרד עו"ד מיסוי נדל"ן

השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט שהכינו עבורי שי ואיילת. במשך מספר חודשים גיליתי 2 מקצוענים שיודעים בצורה מושלמת את תפקידם. נתנו לי מענה לכל בעיה / בקשה שעלתה והגיעו לתוצאה סופית מאוד טובה ומשביעת רצון מבחינתי.

לקבלת ייעוץ ראשוני וטיפים לשיווק העסק