אם עד היום הייתם משתמשים באופטימיזציה למחיר לקליק עבור הקמפיין שלכם, גוגל היו יכולים להגדיל את הצעת המחיר לקליק לגובה של עד 30% יותר מהצעת המחיר הגבוהה ביותר לקליק. העלאת הצעת המחיר הייתה יכולה לקרות במקרים שהיה סיכוי גבוה שהמשתמש יבצע המרה.
שינוי באסטרטגיה של הצעת המחיר לקליק
גוגל החליטו כי היום הם שמים לזה סוף ומסירים את ההגבלה שהגיעה ל-30% תוספת בהצעת המחיר לקליק. זאת מכיוון שישנם שיקולים נוספים שיש לקחת בחשבון כגון מיקום וקהל. לכן, מעתה לא תצטרכו לבצע התאמות להצעת מחיר בעצמכם, כל עוד תשתמשו באופטימיזציה למחיר לקליק.
גוגל ממליצים להמשיך ולהגדיר את ההתאמה של הצעת המחיר למכשירים הניידים והטאבלטים, וזאת מכיוון שהשימוש באסטרטגיה זו אינו כולל את חישובי ההמרות של המכשירים הסלולריים והטאבלטים.
ומה לגבי הצעת המחיר הידנית לקליק?
במידה ותשתמשו בהצעת מחיר ידנית לקליק במסגרת האופטימיזציה למחיר לקליק, גוגל ינסו לשמור על המחיר הממוצע לקליק נמוך יותר מהמחיר שהגדרתם. השימוש ברשת החיפוש, כמו גם רשת המדיה יאפשר לכם לקבל יותר המרות ולשמור על התקציב שהגדרתם בקמפיין ככל הניתן. כל זאת יבוצע באופן אוטומטי על ידי מערכת גוגל אדוורדס.
ומתי זה יקרה?
גוגל יתחילו לבצע את השינויים הללו בהדרגה, החל מתחילת יוני.